MAKTABDA KIMYONI O’QITISHDA FANLARARO BOG’LANISHNI AMALGA OSHIRISH YO’LLARI

Authors

  • X.M.Jo’rayev Farg’ona davlat universiteti kimyo kafedrasi o`qituvchisi Author

Keywords:

Ta`lim to`g`risidagi qonun, Kadrlar tayyorlash milliy dasturi, elektrotexnika, Tabiatshunoslik, MDX tabiiy geografiyasi, Forel(gulmohi) balig’i, kimyo, biologiya, fizika, tabiiy fanlar, tabiatshunoslik,, elektron mikroskoplar, Hujayraning elementar tarkibi, Kimyoviy bilimlar,Biologik bilimlar, Fizikaviy bilimlar,Moddalarning kimyoviy tuzilishi,

Abstract

Ushbu  maqolada  bo‘lajak  pedagoglar  uchun  tabiiy fanlarni o`qitishda zarur buladigan bilm va kunikmalar beriladi. Tabiiy fanlarni o‘qitishda fanlararo bog‘lanishni amalga oshirish yo‘llari xakida so`z boradi. Tabiiy fanlarni o`qitishda bir butun bilim hosil qilish uchun turli fanlar qatori, biologiya, kimyo, fizika  va tabiatshunoslik fanlarini bog‘lab o‘rgatish maqsadga muvofiqligi takidlanadi. 

References

O‘zbekiston Respublikasi Prezidentining qarori, 12.08.2020 yildagi PQ-4805-son

“Kadarlar tayyorlash milliy dasturi”

.Mirkomilov S H.M., Omonov X., Raxmarullayev N.G`. Kimyo o`qitish metodikasi. T.: “Moliya iqtisod”. 2013.

M.Nishonov, SH.Mamajonov, V.Xujaev. Kimyo o‘qitish metodikasi. T-2002.

Lutfullayev U. Anorganik kimyodan laboratoriya mashg’ulotlari. T.: 2013.

T.S.Nazarova, A.A.Grabetskiy, V.N.Lavrova. Maktabda kimyodan tajriba o‘tkazish. T.: O‘qituvchi. 1992 y.

Downloads

Published

2024-06-23

How to Cite

MAKTABDA KIMYONI O’QITISHDA FANLARARO BOG’LANISHNI AMALGA OSHIRISH YO’LLARI. (2024). TANQIDIY NAZAR, TAHLILIY TAFAKKUR VA INNOVATSION G’OYALAR, 1(2), 16-18. https://phoenixpublication.uz/index.php/TNTTVG/article/view/1475