MAKTABDA KIMYONI O’QITISHDA FANLARARO BOG’LANISHNI AMALGA OSHIRISH YO’LLARI
Keywords:
Ta`lim to`g`risidagi qonun, Kadrlar tayyorlash milliy dasturi, elektrotexnika, Tabiatshunoslik, MDX tabiiy geografiyasi, Forel(gulmohi) balig’i, kimyo, biologiya, fizika, tabiiy fanlar, tabiatshunoslik,, elektron mikroskoplar, Hujayraning elementar tarkibi, Kimyoviy bilimlar,Biologik bilimlar, Fizikaviy bilimlar,Moddalarning kimyoviy tuzilishi,Abstract
Ushbu maqolada bo‘lajak pedagoglar uchun tabiiy fanlarni o`qitishda zarur buladigan bilm va kunikmalar beriladi. Tabiiy fanlarni o‘qitishda fanlararo bog‘lanishni amalga oshirish yo‘llari xakida so`z boradi. Tabiiy fanlarni o`qitishda bir butun bilim hosil qilish uchun turli fanlar qatori, biologiya, kimyo, fizika va tabiatshunoslik fanlarini bog‘lab o‘rgatish maqsadga muvofiqligi takidlanadi.
References
O‘zbekiston Respublikasi Prezidentining qarori, 12.08.2020 yildagi PQ-4805-son
“Kadarlar tayyorlash milliy dasturi”
.Mirkomilov S H.M., Omonov X., Raxmarullayev N.G`. Kimyo o`qitish metodikasi. T.: “Moliya iqtisod”. 2013.
M.Nishonov, SH.Mamajonov, V.Xujaev. Kimyo o‘qitish metodikasi. T-2002.
Lutfullayev U. Anorganik kimyodan laboratoriya mashg’ulotlari. T.: 2013.
T.S.Nazarova, A.A.Grabetskiy, V.N.Lavrova. Maktabda kimyodan tajriba o‘tkazish. T.: O‘qituvchi. 1992 y.