KASB-HUNAR TA`LIMI DIDAKTIK TIZIMLARINI TAKOMILLASHTIRISH

Authors

  • Sharopova Lola Ro`zimurodovna Buxoro muhandislik-texnologiya instituti mustaqil izlanuvchi Author

Keywords:

ijodiy g`oya, texnik ijodkorlik, ko`nikma va malakalarini shakllantirish, kasb-hunar ta`limi.

Abstract

Ta`limning  didaktik  tizimi  -  umumiy  tushuncha.  Kasb-hunar ta`limi o`zaro bog`langan 2 qismdan iborat: nazariy bilim va  ishlab- chiqarish ta`limi.   Ta`limning   bu  ikki   turi   ta`lim   mazmunini    ajratish, ularni    o`rganish    izchilligini  belgilash  zarurligi  bilan  bog`liqdir.  Bunday prinsiplar tartibi o`qitishning ishlab -chiqarish ta`limi tizimining qaysi birida qo`llanishiga bog`liqdir. Keyingi yillarda   o`quv   ustaxonalarida   konstruksion-texnologik   tizim bo`yicha mashg`ulotlar tashkil etilmoqda.  Bu tizimning asosiy g`oyasi talabalarni ijodiy faoliyatini oshirishdan iboratdir.  

References

Muslimov N.A. “Kasb talimi o`qituvchilarini kasbiy kompetentligini shakllantirish texnologiyasi”. T.Fan va texnologiya. 2013 yil.

To`raqulov O.X,TurmatovJ,R. Bo`laak kasb ta`limi o`qituvchilarida tadqiqodchilik kompetentsiyasini shaklantirish metodikasi. O`zMU jurnali. 2018 yil. №3.-14-186.

Mavlonova R. va boshqalar. Umumiy pedagogika. Darslik. - T.: «Navro‘z» nashriyoti, 2016.

Published

2024-09-06

How to Cite

KASB-HUNAR TA`LIMI DIDAKTIK TIZIMLARINI TAKOMILLASHTIRISH. (2024). TANQIDIY NAZAR, TAHLILIY TAFAKKUR VA INNOVATSION G’OYALAR, 1(2), 41-42. https://phoenixpublication.uz/index.php/TNTTVG/article/view/1577