KIMYO FANLARINI O‘QITISH METODIKASI VA SAMARALI YO‘LLARI
Keywords:
So'rovga asoslangan ta'lim, Faol o'rganish, Hamkorlikda o'rganish, Muammoli ta'lim, Tajribali o'rganish, Kontseptual tushunish, Differentsial ko'rsatma,Texnologiya integratsiyasi, Amaliy tajribalar.Abstract
Samarali kimyo o'qitish metodologiyasi faol o'rganish, so'rovga asoslangan yondashuvlar, texnologiya integratsiyasi va kontekstli ta'limni o'z ichiga oladi. Amaliy tajribalar, hamkorlikdagi loyihalar va real hayotdagi ilovalar orqali talabalarni jalb qilish kimyoviy tushunchalarni chuqurroq tushunish va qadrlashga yordam beradi. Turli xil ta'lim uslublariga moslashtirilgan tabaqalashtirilgan ta'lim va konstruktiv fikr-mulohazalar bilan muntazam baholash o'quvchilarning muvaffaqiyati va iqtidorini oshiradi. Eng so'nggi ta'lim tadqiqotlari bilan yangilanib turish va o'qitishning innovatsion strategiyalarini o'z ichiga olgan holda, o'qituvchilar tanqidiy fikrlashni va kimyoga doimiy qiziqishni rivojlantiradigan dinamik va qo'llab-quvvatlovchi muhitni yaratishi mumkin.
References
I.A.Karimov.O'zbekistonXXIasrbo'sag'asida:xavfsizlikkataxdid,barqarorlikshartlarivataraqqiyotkafolatlari.T.:O'zbekiston,1997
I.A.Karimov"BarkamolavlodO'zbekistontaraqqiyotiningpoydevori".T.O'zbekiston,1997
UmumiyO'rtata'limdavlatta'limstandartivao'quvdasturi.Toshkent,1999,3-son
I.N.Borisov.Ximiyao'qitishmetodikasi.Toshkent,1958.
Z.Azimova."Kimyodarslaridao'quvchilargaekologikta'lim-tarbiyaberish"T.:1995.
"Xalqta'limijurnali"T.1998-2005y.