BOSHLANG‘ICH SINFLARDA INGLIZ TILI FANINI O‘QITISHNING YOSHGA DOIR XUSUSIYATLARI VA SAMARADORLIGI
Keywords:
tafakkur, diqqat, qisqa (uzoq) muddatli xotira, egosentrik nutq, ko‘rgazmalilik, analizator, turg‘un birikma, muloqot modellari.Abstract
Zamonaviy metodik adabiyotlarda boshlang‘ich sinf o‘quvchilarini nimani qila olmasliklariga emas, balki nima qila olishlari mumkinligiga e’tibor qaratish tavsiya etiladi. Boshlang‘ich sinf o‘quvchilarining ingliz tilini o‘rganishdagi asosiy ustunligi ular mazkur predmetni o‘rganishda ikkilanmaydilar, ya’ni ularda jur’at yuqori bo‘lib, mavjud ijtimoiy nutq vaziyatlarida obro‘sizlanib qolishdan cho‘chishmaydi. Ushbu maqolada boshlang‘ich sinflarda ingliz tilini o‘qitushning samaradorligi haqida yoritilgan.
References
Lightbown P.S., Spada N. How languages are learned. – L.: Oxford University Press, 2006. – 234 p.
Ғозиев Э. Умумий психология: Психология мутахассислиги учун дарслик. – Т.: Университет, 2006. – 534 б.
Williams M., Burden R. L. Psychology for language Teachers. A social constructivist approach. – L.: Cambridge University Press, 2010. – 240 p.
Wood D. How Children Think and Learn. – Oxford: Blackwell Publishers Limited, 1998. – 230 p.
Ro‘zimatov Sh. Naushnik (quloqchin)ning inson salomatligiga ta’siri. Elektron resurs. http://www.adolat.uz.ruzimatov.naushnik-salomatlik. Murojaat sanasi: 02.04.2016.
Cambridge Young learners English Language Tests. Electron resource: http://www.cambridgeesol.org/exams/yle.htm. Access date: 03.02.2017.